Wednesday, April 30, 2008

Pakcik Kayo!

Assalamualaikum dan salam perpaduan,

Pengumuman dari PETRONAS MAS. TAHNIAH! SimCard anda bertuah memenangi undian wang RM14,000. Sila hubungi telefon 006285880214502. Terima Kasih.

Wah! Kayo pakcik! Kayo! Kayo!
"erm, nanti bila dah dapat duit tu, I nak bagi kat mak I 5 ribu, byr utang, bagi kat lover I dalam 2 ribu,meessstiiii dia sayang sangat kat I nanti.. horey! horey! pastu yang lebih tu nak labur kat unit trust..."

Iyolah tu.. baikkkklah sangat... sayaannnggglah sangat... apolah... sape2 yang penah dapat sms mcm ni... tolonglah delete tros... jgnlah dok gatal nak call no yg dibagi tu...
kang dgrlah pak indon mana ntah jawab call tu... huhu... adalah member terdekat dah kena ni... siap semangat tu kejut org yg tgh sedap belayar di alam mimpi ni n ajak p atm utk troskan instruction dpd pak indon tu... adoila... ingatkan dia mmg dpt panggilan, pastu lepas dah try n dah tau tipu, barulah dia tunjuk sms tu.. ambopun apa lagi, ketawa lah terbahak2 dengan perasaan yg tak tau nak pelangkung dia ke atau nak kesian kat dia... adehlah... kalaulah benda ni betul, skrg ni dah jadi org kaya dah.. kalau dok kira2 rasa2nya dah ada dalam 48 ribu kot... huhuhu..... mcmanalah leh terpedaya. pastu tak ngaku plak tu... nak kena sekeh ni... ish...

adeh... adeh... adeh.. mengong tol rasa...

5 comments:

Ren said...

Betol tu!! Aku pun pernah gak dapat sms2 cenggituh..Hampeh takleh cayo! hehehhehe

duitkawin said...

Assalamualaikum wrt wbt..

Tahniah atas kejayaan arjuna melancarkan blog arjuna sendiri..
Saya dengan rendah hati ingin mohon jasa baik sis untuk mengiklankan komuniti kemasyarakatan saya di dalam blog arjuna. Komuniti ini bertujuan membantu sahabat2 kita yang ingin berkahwin tapi tidak berupaya mencari duit kawin. Jika tidak dibantu, mereka ini ditakuti akan terjerumus ke lembah maksiat.
Begitu juga mereka yang baru berkahwin,mula menanggung peningkatan perbelanjaan isi rumah, dibimbangi jika tidak dibantu, mereka akan goyang mengharungi pancaroba alam rumah tangga.
Sehubungan dengan itu, komuniti ini di lancarkan bagi meringankan beban yang ditanggung. Diharap arjuna tidak keberatan meletakkan nama www.duitkawin.com sebagai link di blog arjuna. Komuniti duitkawin.com mengambil inspirasi dari maskawin.com & sy tlh membeli buku maskawin yang hilang.
Terima kasih sekalung budi,

Hairul Azhar Mohamad
Pengasas
Komuniti duitkawin.com

Berikut adalah keputusan satu tinjauan rambang yang dibuat ke atas warga Kuala Lumpur. Inilah fakta yang diperolehi NAMUN fakta ini TIDAK BOLEH dianggap fakta ilmiah, BOLEH dipertikai kredibilitinya dan TIDAK BOLEH dijadikan sumber rujukan.

1. 76% warga kota berumur 30 tahun ke atas yang masih belum berkahwin menyatakan bahawa “duit tak cukup” sebagai alasan.
2. 64% mengeluh perbelanjaan kahwin semakin meningkat.
3. 83% terpaksa menangguhkan perkahwinan mereka kerana kekurangan wang.
4. 56% lebih rela hidup membujang.
5. 68% pasangan pengantin baru bermasalah dalam tempoh 3 bulan perkahwinan kerana perbelanjaan meningkat.

JANGAN jadikan diri anda mangsa keadaan. Carilah jalan penyelesaian, antaranya:

1. Kerja keras + kerja lebih masa termasuk hari minggu.
2. Buat kerja sampingan @ kerja kedua @ ketiga.
3. Buat pinjaman peribadi dengan mana2 bank.
4. Rujuk JAWI kerana mereka memberi pinjam RM5000 sorang bagi pasangan yang nak berkahwin.
5. Hubungi Sdr Hairul Azhar Mohamad 0127597151
www.duitkawin.com/?id=lot1
Komuniti duitkawin.com akan membantu.

Hairul Azhar Mohamad
Founder
Komuniti duitkawin.com
0127597151

Miss Reen said...

hahahahahaha...
bengong...
persal gi percaya?

Anonymous said...

samela as me, actually, i pun dapat gak, memula tu, xcited giler, dah la tgh malam bute, tp bila baca byk kali, cheh!!!! penipuan melampau upenye... keciwa diri ini... huhuhuhu

Anonymous said...

hi,can we exchnage our banner,if u done have banner i still can post yur link,please let me know after it done.tx