Tuesday, November 4, 2008

Kahwin? Hah! Mcm tak percaya je?!

Assalamualaikum dan salam perpaduan,

Skrg ni ramai dah yang melangsungkan perkahwinan, terutamanya time cuti sekolah kelak. Sesapa yang akan kawin cuti sekolah ni mesti dah mula terasa debarannya. Mesti rasa tak percaya, gemuruh, debar, cemas, takut, gembira, haru, bengong, dan macam2 lagi perasaan menyerbu jiwa dan perasaan si bakal pengantin baru tu.

nape aku citer pasal ni, ni? Sebabnya, aku antara orang2 yang akan melangsungkan perkahwinan ujung tahun ni!!! waaa!!! macam tak percaya je... huhu... debornya!!! jangan berpeluh satu baldi dpn to kadi dah... hahaha... mengong2...

apapun, sesapa yang baca blog ni, tolonglah doakan semoga saya bahagia ngan bakal isteri saya tu sampai akhir hayat... haha... sempat lagi tu..

kaylah... chiow cin chow dulu..
huhuhuhuhuhuhuhu....